NÖJD KUND GARANTI

Vi vill alltid ha en nöjd kund

VI HJÄLPER DIG NÄR DU VILL

Beställning

Oavsett vilken tjänst du är i behov av så kan du vara säker på att vi gör vårt yttersta för att tillgodose dina behov. Beroende på vad du vill beställa för tjänst så kan vi antingen ta upp din beställning per telefon eller så kommer vi ut och besöker dig för en genomgång.

Lämna över till oss

Efter vi har kommit överens om vad som skall göras så tar vi hand om hela procesen. Från planering av arbetet till utförandet till fakturering och kontakt med skattemyndigheten för hantering av RUT- alt. ROT-avdrag. Du kan tryggt luta dig tillbaka och ägna dig åt andra saker.

Kvalitetspolicy

Våra tjänster skall hålla en hög och jämn kvalitet så att du som kund kan känna dig trygg med att du får vad du betalar för. För att hålla en hög och jämn kvalitet satsar vi mycket på våra medarbetare. Trygga och duktiga medarbetare har bättre möjlighet att leverera en tjänst som allra minst motsvarar kundens förväntningar. om vi misslyckas i vår leverans skall du som kund känna dig trygg i att vi gör att vi kan för att åtgärda felet så snabbt och effektivt som möjligt.

Trygghet
Självfallet har vi en ansvarsförsäkring som täcker skador upp till 10 miljoner. Vi gör alltid en kontroll i polisens belastningsregister när vi anställer personal. Vi lämnar gärna referenser om du så önskar.

Erfaren personal
Vår personal har lång erfarenhet av specialstädning och trädgårdsarbete. Många av våra anställda har arbetat i branschen länge och för dem som inte har det så har vi ett gediget introduktionsprogram. Vi genomför ständigt internutbildningar för vår personal. Alla nyanställda får en mentor så att de får de bästa förutsättningarna att snabbt skaffa sig kunskaper om våra tjänster.

Kvalitetskontroller
Vår personal gör alltid en egenkontroll av utfört arbete och inte sällan är vår arbetsledare ute på arbetsplatsen och kontrollerar utfört arbete. Både för att du som kund skall få den bästa servicen men också för att vår personal skall utvecklas och bli bättre.

Kvalitetsgaranti
Vi tillämpar en ”nöjd-kund-garanti” som innebär att om du som kund inte nöjd med utfört arbete så kontaktar du vår arbetsledare. Vi garanterar att vår arbetsledare tillser att problemet blir löst inom 72 timmar ifrån det att vi har fått kännedom om det.

Miljövänliga
Höglandet Allservice tar ansvar för miljön både när det gäller transporter och maskiner. Likväl så använder vi endast svanen-märkta produkter i vår specialstädning.

KONTAKTFORMULÄR

Tack för din förfrågan.
Det var blev något fel när förfrågan skickades in. Kontakta oss gärna på info@hoglandetallservice.se istället.

Integritetspolicy-GDPR

Vill du veta hur vi hanterar dina personuppgifter? Klicka här.

”Vi tror att om vi har nöjda medarbetare så har vi nöjda kunder, och våra kunder skall vara nöjda kunder”